czwartek, 14 marca 2013

Ćwierć wieku :)

Wczoraj, czyli 13 marca skończyłam 25 lat. Niestety od osiemnastki czas leci jak szalony. Wszyscy mówią: "Jesteś jeszcze taka młoda", a ja czuję, że życie ucieka mi przez palce i mija bardzo szybko. Dni, a nawet tygodnie lecą z prędkością światła. No cóż takie życie, czasu nie da się niestety zatrzymać. Nie ma co smęcić, trzeba się cieszyć tym co się ma. A ja mam naprawdę dużo :)

Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło. Odwiedziły mnie moje dwie kumpele. Jedna po to aby doprowadzić mnie do normalnego wyglądu (czyli pofarbować mi włosy), a druga złożyć życzenia i zjeść kawałek pysznego domowego ciasta.

Jutro czeka mnie ciężki dzień, bo sprzątanie i przygotowywanie małego przyjęcia urodzinowego dla najbliższych. Zrobię pyszny tort, który przyozdobi mój Mąż.

Czas na pochwalenie się wczorajszymi prezentami :) Na początek od Męża (dostałam do kompletu kubeczki, uwielbiam z nich pić):


Od mojej kumpeli taki oto zestawik (kwiatki, balsam do ciała i do ust z TBS):


Jeszcze upiekłam wczoraj muffiny z mąki razowej, z żurawiną i bananem. Taki mały trening przed sobotą :)
Pyszne były!


Wczoraj, w dniu urodzin minęły dwa tygodnie odkąd zaczęłam ćwiczyć z Ewą i efekty już są! Schudłam niecały kilogram, ale w pasie straciłam aż 6 cm! Jestem z siebie bardzo  dumna.
I Ewa też jest ze mnie bardzo dumna, mówi mi to przy każdym treningu :)

18 komentarzy:

  1. A ja powiem to co inni- jesteś taka młoda!:) Spóźnione wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz masz cały zestaw pięknych pojemniczków, kubeczków itd :D A babeczki przepyszne ^^ Po ćwiczeniach z Ewką małe co nieco nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaczęłam dietę :D
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego! :*

    mmm slodkosci!!

    no to gratulacje postępów! Wynik świetny! chyba jednak zaczne ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) Witam koleżankę z tego samego rocznika, ja skończyłam 25 lat 27 lutego :) Wspaniały blog, będę obserwować, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam te kubki hihih :))) Wszystkiego co najlepsze :)) samych wspanialosci :***

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego!
    muszę się z Tobą zgodzić, że 18 wydaje się jakby była wczoraj a to już tyle lat ;)
    fajny blog!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione życzenia - najlepszego! :) i witaj wśród 25-latek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wizytę w Naprzeciw SZCZĘŚCIU, zodiakalna Rybko.
    Dwadzieścia pięć lat! Cudny wiek i tyle jeszcze przed Tobą!
    Ściskam urodzinowo i życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)))*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione wszystkiego najlepszego;)
    Piękne prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego!;*
    wzajemna obserwacja?;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję osiągnięć podczas treningów :) A z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze! I nie ważne, ile świeczek się zdmuchuje, ważne na ile lat się czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Wam za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale szczere życzenia Wszystkiego Najlepszego, Szczęścia, Zdrówka, Miłości i Samych Sukcesów ! Dziekuje za piękne komentarze ! Uwielbiam body shop, warty jakiejkolwiek ceny. Super prezent.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te muffinki, aż ślinka cieknie :)Bardzo jestem ciekawa przepisu

    OdpowiedzUsuń