niedziela, 10 marca 2013

Niedziela.

Dziś natchniona zdjęciami z pewnego bloga (zapraszam do odwiedzin) postanowiłam z Mężem udać się do Ikei aby pooglądać sobie wnętrza i mebelki. Niestety nie możemy sobie pozwolić na swoje mieszkanie jeszcze (jak ciężko dostać kredyt na mieszkanie... :( ), ale za to poszliśmy sobie pooglądać. A przy okazji zrobiłam mały już od dawna planowany zakup (o nim później).

Oto mała fotorelacja z Ikei:

Najbardziej interesowały mnie kuchnie i jadalnie, ale w konkretnym stylu. Marzę, by kiedyś mieć którąś z tych aranżacji, może nie koniecznie identyczną, ale coś w ten deseń :)





Spodobały mi się jeszcze takie foteliki, chociaż nie wiem do czego mogłyby pasować:
(To czarne coś na tym w róże to takie ustrojstwo na gazetki)


I jeszcze takie dwie śliczne komódki:


Mojemu Mężowi średnio podoba się taki styl, ale myślę, że jak już będziemy wić to swoje upragnione gniazdko to go przekonam :)

A co do małego zakupu w Ikei to były to dwa słoiczki: jeden na płatki na mleko a drugi na otręby. A wyglądają tak:

A teraz czas iść wycisnąć pyszny soczek z pomarańczy, taka bomba witaminowa na kolację :)

22 komentarze:

  1. Fotele świetne, szczególnie ten w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe meble są przepiękne!^_^
    Uwierz mi, że moja kuchnia wygladałaby tak samo:)
    Fotele tez niczego sobie, jednak mój narzeczony z pewnością nie chciał by ich nawet widziec na oczy... "bo kwiatki" eh ci faceci, prawda? xD
    Poza tym idealnie pasowały by do tych slicznych białych komódek:)
    ps: zapraszam do obserwowania:) Zupełnie zapomniałam o dodaniu wczesniej tej opcji:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję, że Ci się u mnie tak podoba.Ja też długo marzyłam o wyśnionej kuchni i wierzę , że i Tobie marzenie się spełni:))Zdjęcie słoiczków super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wnętrza, która nie chciałaby mieć takiej kuchni? ^^ Już nie mogę się doczekać kiedy nastanie ten piękny dzień aby urządzić wnętrze we WŁASNYM mieszkanku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę trochę bardziej nowoczesny styl kuchni ;)
    ale komodę tę po prawej stronie mam już upatrzoną od kilku miesięcy i nawet wiem, gdzie będzie stała, jak się przeprowadzimy do nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne propozycje. Dziekuje za komentarz i obserwuje, uciesze sie na rewanz
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten fotel w róze ale to czarne psuje go ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takich wypadów do Ikei. Ja mieszkam tak daleko ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz ogladam meble z ikei do nowego mieszkanka i zdecydowanie ten model fotela tylko w innym kolorze bedzie moj! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne fotele. Sam bym takie chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się marzy kuchnia w takim stylu!
    obserwowani? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jak dobrze pojdzie to z ukochanym na jesień bedziemy zwiedzac sklepu meblowe w celu zaopatrzenia mieszkania! Ale sie ciesze! Zeby tylko wszystko dobrze sie ułożyło :)

    Fotele są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie meble z Ikei ;)

    http://rudawiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Szperk i często się do niego wybieram bo daleko nie mam. Co do zapachu tego żelu to tak jest świetny! Musisz go spróbować. :)Ta lewa komoda na końcu jest naprawdę ładna. ^O^ Pozdrawiam ! Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie zawsze bardzo podobaja IKEA-wskie rozwiazania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc wymarzonych czterech kątów i kuchni "cukiereczka" życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię takie wycieczki :) wprawdzie kuchnie mam już umeblowaną, ale zawsze znajdę ciekawe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam buszować po ikei wyobrażać sobie swoje gniazdko hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście bardzo lubie takie spacery po Ikei, inspirować się pomysłami i ideą jak sprytnie i estetycznie wszystko zagospodarować.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  21. Biala kuchnia piekna :-D moja kolejna na pewno bedzie biala :-D

    OdpowiedzUsuń