piątek, 8 marca 2013

Półrocznica Ślubu.

Czas szybko leci i już minęło pół roczku odkąd zostałam żoną. Fajnie zgrało się z dniem kobiet. Ale dziś raczej celebrowaliśmy nasze pół roku, z takim Mężem dzień kobiet mam bardzo często :)

W ten dla nas szczególny dzień postanowiłam przygotować dla Męża niespodzianki. Zawsze na jakieś okazje to on się starał i mnie gdzieś zapraszał. A w tym roku ja go zaskoczyłam.
Najpierw przygotowałam pyszny obiad. Wytrawne naleśniki - zainspirowałam się naleśnikami, które ostatnio jadłam w Manekinie. Troszkę zrobiłam inne, bo z mąki z pełnego ziarna. W środku jest tylko usmażona pierś z kurczaka z curry i przyprawą do gyrosu. U góry sałata lodowa pokrojona w paski i pomidorek, a to wszystko polane odrobiną sosu sałatkowego (z torebki rozrobiony z wodą i oliwą). Do tego jeszcze był sosik czosnkowy. Pychota!


Wieczorkiem zaprosiłam jeszcze Męża do aquaparku w Sopocie. Ucieszył się bardzo. Był to dla nas wspaniały relaks, a w szczególności dla niego po całym tygodniu pracy. 

Jeśli chodzi o dzień kobiet to przyznaję się od razu, kwiatów nie dostałam. Mąż zna mnie na tyle dobrze i wie, że wolę bardziej trwałe prezenty i dostałam takie oto śliczności do kuchni:











Naczynka na kawkę i cukier, małą cukierniczkę (tylko gdzieś muszę dokupić tyci łyżeczkę) i pojemniczki na jajeczka na miękko. Urocze prawda? :)

A dziś był skalpel 2. Po nim już czuję lekkie zakwasy.
Ufff... Dziś nie zdechł przeze mnie żaden rudy kotek :)



12 komentarzy:

  1. Faktycznie kochanego masz tego męża :D Kochana w takim razie wszystkego najlepszego z okazji Waszego pół roku, a dla Ciebie podwójnie bo jeszcze z okazji dnia kobiet ^^ Ach Ci nasi mężczyźni nas rozpieszczają :) Z resztą za 2 dni ich dzień, mamy szansę się odwdzięczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wam wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestawik :)
    gratuluję półrocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota!! Wygląda smakowicie.
    Życzę Wam samych przyjemnych chwil:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego wam życzę.
    A prezenty śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko
    Weryfikację obrazkową włączyłaś celowo? bo bardzo utrudnia pisanie komentarzy.Ja pousuwałam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jedzonko wygląda pysznie :)
    Życzę dużo ciepła i miłości :)
    pozdrawiam serdecznie, Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę! Naleśniki wyglądają smakowicie! Zyczę Ci żebyś zawsze już była z nim taka szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, tak szybko nie rezygnuj z kwiatów. Kubeczki, miseczki, widelczyki, nożyki... to wspólne gospodarstwo, pozwól mu na coś bardziej osobistego. To dopiero pół roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, uwielbiam.

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń